K ČEMU CENTRÁLNÍ POKLADNA SLOUŽÍ
S centrální pokladnou získáte kompletní přehled dat ze všech vašich pokladen. Můžete tak spojit více pokladen v provozovně nebo spojit všechna pokladní zařízení ve všech pobočkách. Je tedy vhodná pro sítě obchodů, restaurací, hotelů a všech dalších typů podnikání, kde se pracuje s více než jedním pokladním systémem.
Centrální pokladna
vlastnosti
- Centrální řešení více poboček
- Libovolný počet připojených zařízení
- Komplexní přehled dat ze všech pokladen
- Automatická záloha všech pokladen
- Sledování dat v prohlížeči i mobilní aplikaci
- Možnost propojení s CRM a ERP
- 490 Kč bez DPH/měsíc pro 1 až 5 pokladen
- 990 Kč bez DPH/měsíc pro 6 až 10 pokladen
Jak centrální pokladna funguje
Jednotlivé pokladní zařízení odesílají data na server, kde se automaticky zálohují a Vám se zobrazí všechna posbíraná data v přehledných statistikách. Můžete tak vidět komplexní přehled tržeb, úbytků na skladech, odpracovaných hodin zaměstnanců a vše ostatní, co jednotlivé pokladny zaznamenávají. Data je možné zobrazit v internetovém prohlížeči i v mobilní aplikaci, máte tak své pokladny pod kontrolou, ať už jste kdekoliv.
Centrální pokladnu je možné propojit s CRM a ERP systémem EcoCRM a získat tak další důležité informace o chodu vaší firmy.
CENTRÁLNÍ ŘEŠENÍ PRO VÍCE POBOČEK
Získejte perfektní přehled a kontrolu nad všemi pobočkami a provozovnami. Pokladní systém Centrální pokladna zahrnuje spojení na server s SQL. Umožňuje tak účinné propojení všech „podřízených“ pokladen v celém řetězci obchodů, síti restaurací či hotelů.
SBĚR DAT PRO EFEKTIVNÍ PODNIKÁNÍ
Teprve shromážděním a vyhodnocením dat ze všech pokladních stanic zjistíte stav vašeho podnikání. Tržby, úbytky na skladu, storna, odpracované hodiny zaměstnanců a další ekonomické a statistické informace vám pomůžou účinně řídit rozsáhlou síť hotelů, nebo rozvětvený řetězec supermarketů.
PROPOJENÍ S EKONOM. A INFORMAČNÍM SYSTÉMEM
Udělejte ze svého pokladního softwaru pro restaurace, nebo řetězec obchodů dokonalého strážce. Díky centrálnímu modulu připojíte pokladnu na CRM a ERP systém UniQ. Získáte dokonalou kontrolu nad tokem obchodních, informačních, ekonomických a finančních dat.
LIBOVOLNÝ POČET KLIENTSKÝCH STANIC A TISKÁREN
Centrální pokladní sofware propojí tolik klientských stanic a tiskáren, kolik potřebujete. Pracuje v online i offline režimu, posílá všechna potřebná data na centrálu a umí automaticky zálohovat všechna potřebná data ze všech pobočkových pokladních systémů.
CENTRÁLNÍ POKLADNA DO MOBILU I TABLETU
Nenechte se zmást názvem pokladního softwaru. Aplikace Centrální pokladna je naprosto mobilní – modul si stáhnete do smartphonu či tabletu. Získáte absolutní přehled o tocích na všech vybraných pokladnách. Dohlížet tak můžete od táboráku na chatě, nebo z dovolené u moře.