Často kladené dotazy

seznam nejčastějších otázek

Vítejte v naší sekci často kladených otázek. Zde najdete odpovědi na nejběžnější dotazy ohledně našich pokladních systémů a služeb. Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat – jsme tu, abychom vám poskytli potřebné informace a podporu.

Technické dotazy

Na účtence se mi netisknou údaje o DPH.

Zkontrolujte zda je v menu „nastavení“ – „Globální nastavení“ aktivní volba „plátce DPH“. Dále v menu „nastavení“ – „Tisk“ na záložce „nastavení tisku účtenky“ zkontrolujte, zda je aktivní volba „Tisk DPH na účtě“.

Nainstaloval jsem si vaši demoverzi a při pokusu o první přihlášení nevím, jaké mám zadávat heslo.

Výchozí uživatelské jméno je „sef“ a Heslo je prázdné.

Po založení nové ceníkové položky, nevidím položku v kase.

Při provedení jakékoliv změny, která má spojitost s kasou, je potřeba program AW Kasa restartovat, Stiskněte „Konec“ a AW Kasa znovu zapněte. (Zpravidla to bývá založení nové ceníkové položky, úprava prodejní ceny, založení nové skupiny v kase…)

Odešel mi soukromý počítač a potřebuji novou licenci pokladního systému. Jaké jsou kroky?

Nainstalujte pokladní systém do nového počítače a vyplňte online formulář, na který vás přesměruje pokladna, případně ho naleznete na adrese licencovani.hotpc.cz.Společnost EkoBIT si vyhrazuje právo na místní kontrolu zaslaného důvodu. Cena za nový licenční klíč je 1000 Kč bez DPH.

Nefunguje mi vzdálený přístup do pokladny, nemohu se přihlásit z domova.

Základem je stejná verze pokladního systému a pevná IP adresa v restauraci/obchodě. Zkontrolujte také, zda je počítač připojen do místní sítě, nebo internetu (mohl vypadnout síťový kabel).

Docházejí mi kotoučky do pokladní tiskárny.

Jaký druh a rozměry potřebuji? Můžete se obrátit na svého obchodního zástupce, nebo objednat na internetových stránkách Termokotoučky. Velikost potřebných termokotoučků je uvedena vždy u tiskárny.

Tiskárna mi netiskne účtenky.

S největší pravděpodobností není zapnutá, nebo jsou odpojené kabely. Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely připojeny, kde mají. U některých USB tiskáren může zamezit tisku i zapojení do jiného USB portu v počítači. Vraťte do původního, vyčkejte 30 sekund a vyzkoušejte tisk. Pokud ani přesto tiskárna nefunguje, obraťte se na technickou podporu.

Kolik položek umí vaše pokladna zpracovat najednou?

Do naší pokladny můžete vložit až 10 000 položek.

Umí software více jazyků?

Ano, podporujeme češtinu a angličtinu. V případě zájmu můžete rozšířit o další jazyky.

Jak funguje technická podpora?

Svůj problém nám můžete sdělit buď telefonicky na hotlince, nebo přes online chat na stránkách, případně emailem. Nabízíme také možnost vzdálené technické podpory, kdy se technik na dálku připojí do kasy a systém opraví. Tím odpadá cestování a časová prodleva.

Co nabízíte kromě základního SW kasy?

Systém nabízí spousty modulů – rezervační, benefitní, zaměstnanecký, fakturační, centrální pokladna a další.

A co věrnostní systém? Umíte?

Ano, systém obsahuje modul, kde můžete spravovat data o zákaznících a vytvářet pro ně slevové a kreditní akce.

Umíte tisknout účtenku ve více měnách?

(Kč, Euro) – Ano program nabízí nastavení obou měn.

Umí systém inventuru alkoholu?

Ano, náš software obsahuje modul na inventuru pomocí váhy.

Můžu si k pokladně připojit externí zařízení?

Ano, systém je připraven na externí komunikaci s tiskárnami, čtečkami EAN kódů, scannery nebo váhami.

Mám více poboček, co všechno budu potřebovat?

Nabízíme kompletní HW a SW řešení, spojte se s našimi techniky a spolu vyberete to, co bude pro vás nejvhodnější.

Nabízíte také pronájem pokladen?

Jistě. Nabízíme dlouhodobý pronájem s možností pozdějšího odkupu.

Máte také all in one řešení pro živnostníky?

Ano nabízíme i all in one produkty ZDE

Když chci mít pokladnu na tabletu, jaké musí mít parametry?

Parametry tabletu jsou na vás, nicméně doporučujeme tablety s úhlopříčkou 8 palců a více na Win 8 a novější.

Běží váš software na Windows mobile a na tabletech?

Operační systém Windows mobile bohužel není podporován. Náš software funguje na tabletech s Windows 10.

Proč nepodporujete WINDOWS XP?

Podporujeme, ale vzhledem k tomu, že už ho Microsoft neaktualizuje, nedoporučujeme ho používat.

Jaká je náročnost na HW?

Záleží na velikosti skladu, počtu pokladen a dalších vybraných modulů.

Budu muset jako manažer pracovat se všemi daty pouze v hlavní kase?

Nabízíme rozšíření o kancelářskou licenci za 2900 Kč bez DPH. Ta vám umožní spravovat podnik ze své kanceláře nebo z domu.

Na jakém operačním systému pokladna funguje?

Software je primárně určen pro Windows 10.

Jde kasa koupit na splátky?

Nabízíme i tuto možnost. Pokladní sestavu si můžete pronajmout s možností pozdějšího odkupu. Také lze využít našich úvěrových partnerů.

Ostatní

Jak nás kontaktovat?

O všech možnostech se dozvíte zde

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Objednat pokladnu?

Budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.