seznam nejčastějších otázek
Vítejte v naší sekci často kladených otázek. Zde najdete odpovědi na nejběžnější dotazy ohledně našich pokladních systémů a služeb. Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat – jsme tu, abychom vám poskytli potřebné informace a podporu.
Technické dotazy
Zkontrolujte zda je v menu „nastavení“ – „Globální nastavení“ aktivní volba „plátce DPH“. Dále v menu „nastavení“ – „Tisk“ na záložce „nastavení tisku účtenky“ zkontrolujte, zda je aktivní volba „Tisk DPH na účtě“.
Výchozí uživatelské jméno je „sef“ a Heslo je prázdné.
Při provedení jakékoliv změny, která má spojitost s kasou, je potřeba program AW Kasa restartovat, Stiskněte „Konec“ a AW Kasa znovu zapněte. (Zpravidla to bývá založení nové ceníkové položky, úprava prodejní ceny, založení nové skupiny v kase…)
Nainstalujte pokladní systém do nového počítače a vyplňte online formulář, na který vás přesměruje pokladna, případně ho naleznete na adrese licencovani.hotpc.cz.Společnost EkoBIT si vyhrazuje právo na místní kontrolu zaslaného důvodu. Cena za nový licenční klíč je 1000 Kč bez DPH.
Základem je stejná verze pokladního systému a pevná IP adresa v restauraci/obchodě. Zkontrolujte také, zda je počítač připojen do místní sítě, nebo internetu (mohl vypadnout síťový kabel).
Jaký druh a rozměry potřebuji? Můžete se obrátit na svého obchodního zástupce, nebo objednat na internetových stránkách Termokotoučky. Velikost potřebných termokotoučků je uvedena vždy u tiskárny.
S největší pravděpodobností není zapnutá, nebo jsou odpojené kabely. Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely připojeny, kde mají. U některých USB tiskáren může zamezit tisku i zapojení do jiného USB portu v počítači. Vraťte do původního, vyčkejte 30 sekund a vyzkoušejte tisk. Pokud ani přesto tiskárna nefunguje, obraťte se na technickou podporu.
Do naší pokladny můžete vložit až 10 000 položek.
Ano, podporujeme češtinu a angličtinu. V případě zájmu můžete rozšířit o další jazyky.
Svůj problém nám můžete sdělit buď telefonicky na hotlince, nebo přes online chat na stránkách, případně emailem. Nabízíme také možnost vzdálené technické podpory, kdy se technik na dálku připojí do kasy a systém opraví. Tím odpadá cestování a časová prodleva.
Systém nabízí spousty modulů – rezervační, benefitní, zaměstnanecký, fakturační, centrální pokladna a další.
Ano, systém obsahuje modul, kde můžete spravovat data o zákaznících a vytvářet pro ně slevové a kreditní akce.
(Kč, Euro) – Ano program nabízí nastavení obou měn.
Ano, náš software obsahuje modul na inventuru pomocí váhy.
Ano, systém je připraven na externí komunikaci s tiskárnami, čtečkami EAN kódů, scannery nebo váhami.
Nabízíme kompletní HW a SW řešení, spojte se s našimi techniky a spolu vyberete to, co bude pro vás nejvhodnější.
Jistě. Nabízíme dlouhodobý pronájem s možností pozdějšího odkupu.
Ano nabízíme i all in one produkty ZDE
Parametry tabletu jsou na vás, nicméně doporučujeme tablety s úhlopříčkou 8 palců a více na Win 8 a novější.
Operační systém Windows mobile bohužel není podporován. Náš software funguje na tabletech s Windows 10.
Podporujeme, ale vzhledem k tomu, že už ho Microsoft neaktualizuje, nedoporučujeme ho používat.
Záleží na velikosti skladu, počtu pokladen a dalších vybraných modulů.
Nabízíme rozšíření o kancelářskou licenci za 2900 Kč bez DPH. Ta vám umožní spravovat podnik ze své kanceláře nebo z domu.
Software je primárně určen pro Windows 10.
Nabízíme i tuto možnost. Pokladní sestavu si můžete pronajmout s možností pozdějšího odkupu. Také lze využít našich úvěrových partnerů.
Ostatní
O všech možnostech se dozvíte zde