Home » O systému - GASTRO » Funkce pokladny AWIS Gastro

Funkce pokladny AWIS Gastro

Přemýšlíte o tom, proč si pořídit do své restaurace, kavárny nebo bistra pokladní systém AWIS? Protože chcete mít pohodu, vše pod kontrolu a dostatek času se věnovat dobrotám, na které se budou stát fronty. AWIS totiž všechno ostatní obstará za vás. Mrkněte, jaké má funkce…

Mapa stolůPřehledná mapa stolů

V pokladním systému je automaticky přednastaveno vytvoření mapy stolů. Snadnou editací si ji upravíte podle rozmístění stolů na vaší pobočce. Navíc si můžete měnit velikosti stolů a židlí. Myslíme na všechno, a proto určitě přivítáte velmi unikátní možnost vytvoření si více pater či rozdělení provozovny na několik samostatných částí. Ty se pak mohou účtovat samostatně. Mapa stolů zjednoduší obsluze orientaci v systému, rychlou reakci na rezervaci nebo usazení zákazníka k jeho oblíbenému stolu. Systém také zaznamenává čas od poslední objednávky, proto se vám už nestane, že byste na zákazníka zapomněli.
Komplexní rozvozový modul

Komplexní rozvozový modul

Je určen pro všechny provozy, které se zabývají rozvozem jídla. Jeho výhodou je, že nejen monitoruje objednávky, ale také zobrazí číslo volajícího, jeho poslední objednávku (nebo nejoblíbenější), eviduje adresy dovozu i s poznámkami (jaké patro, alergie apod). Není tedy třeba žádná telefonní ústředna. Systém také umožňuje nastavit happy hours – šťastnou hodinku nebo noční přirážku.Přehledný fakturační systém

Přehledný fakturační systém

Fakturační systém zahrnuje seznam všech přijatých a vydaných faktur. Umožňuje nastavení splatnosti, zobrazuje statistiky pro součty faktur za vybrané období a rychlé naskladnění (jedním klikem) s automaticky vloženou poslední cenou. Samozřejmostí je i export do účetního programu Pohoda nebo Flexibee.Pokladna EET s kamerovým systémem

Kamerový systém

Součástí našeho pokladního systému je také sofistikovaný kamerový systém, abyste věděli, co se na vaší provozovně děje, pokud tam zrovna nejste. V pokladně nebo vzdáleně si pak můžete přehrát všechny kritické situace jako je storno, nebo placení účtů. Systém umožňuje filtrování fotografií nebo videí a jejich seřazení podle času nebo jiných preferencí.Snadné naskladnění pokladny a produktů

Snadné naskladnění položek

Systém vám umožní 4 varianty vkládání položek. Buď jako samostatné položky, jednotky, časové nebo vážené jednotky. Pamatuje si poslední dodávky s cenami, proto je naskladnění rychlé. Položky si můžete seskupovat podle prodejnosti nebo množství.
Skladové hospodářství pro pokladnu s EET

Skladové hospodářství

Modul nabízí kompletní přehled a evidenci pohybu skladových položek a přehled příjemek. Umožňuje přesuny mezi externími sklady (v případě více poboček) filtrování podle dodavatelů, statistiky prodejnosti a oznámení o tom, že je čas položku znovu objednat.rozsáhlé statistiky s EET

Rozsáhlé statistiky vás posunou dál

V systému najdete možnost sestavení nejrůznějších statistik. Zjistíte, jaký je váš nejprodávanější produkt a ten nejméně oblíbený, kdo je nejaktivnější zaměstnanec, jaké akce a šťastné hodinky “happy hour“ byly v minulosti nejúspěšnější. Díky tomu můžete upravovat strategii svého podnikání, reagovat na poptávku a vyvarovat se nerentabilních investic do nezajímavého zbožíKompletní evidence zaměstnanců

Kompletní evidence zaměstnanců

Pokud kromě stálých zaměstnanců dáváte šanci i brigádníkům, pak víte, že je důležité neztratit přehled a vše evidovat. V našem systému budete mít o každém z nich kompletní informace – jméno, telefonní číslo, rozpis směn a docházku. U každého z nich si pak můžete nastavit práva, podle kterých budou pokladní systém obsluhovat.Snadná práce s účty

Snadná práce s účty

Systém nabízí celou řadu možností, jak pracovat s účty. Parkování účtů, přesouvání, přímé markování nebo rozmarkování hromadných účtů je hračka. Oceníte i markování za nákupní cenu, volné nastavení DPH v případě rozvozů, evidování účtů personálu nebo možnost mít otevřený účet i několik dní.

Práva a manažerský přístup

Práva a manažerský přístup

Pokladní systém je přehledně rozdělený na dvě části. V části pro obsluhu jsou zobrazené jen ty položky, které jsou povolené od managementu. Nastavení systému a přidávání práv se provádí v manažerském přístupu. Zde se dá přesně nadefinovat nejen vzhled a funkce pokladny, ale také rozsah práv jejích uživatelů. Ta se dají přiřadit každému zaměstnanci jiná v návaznosti na jeho pracovní zařazení. Dále se zde nastavuje ceník (různý pro zákazníky a personál), akční nabídky, noční přirážky, funkce skladu, evidence zaměstnanců, jejich směny a docházka, kamerový systém a prohlížení záznamu, různá propojení s externím zařízením a dalšími moduly, věrnostní sytém pro zákazníky a provizní pro zaměstnance.Technická podpora

Technická podpora pro vaši pokladnu

Pokladní systém AWIS je dodáván s manuálem, kde je vše podrobně vysvětleno. Předání pokladny se odehrává za přítomnosti technika, který pomůže s nastavením. V případě jakýchkoliv problémů je možnost kontaktovat náš tým odborníků emailem, telefonicky nebo formou online chatu. Případně můžete využít možnosti vzdálené podpory, kdy se technik online na dálku připojí do kasy a problém vyřeší. Odpadá tak cestování a časové prodlevy.Centrální pokladna

Přehled díky centrální pokladně

V případě, že máte více poboček, pak určitě využijete modul centrální pokladna. V té se evidují veškeré transakce ze všech poboček, které máte pohodlně na jednom místě.

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Objednat pokladnu?

Budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.